Tam, gdzie niezbędna jest zmiana kierunku przekazywania mocy na nierównoległą – a zazwyczaj prostopadłą oś, przydaje się zastosowanie stożkowych przekładni. Oferowane przez nas przekładnie mechaniczne walcowo-stożkowe pozwalają na stworzenie dodatkowej redukcji w postaci dodatkowych przekładni zębatych stożkowych przenoszących prostopadle moment obrotowy. W ten sposób można uzyskać żądany kąt, a także prędkość obrotową. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować przekładnię wolnoobrotową stanowiącą np. skuteczny reduktor mechaniczny w złożonych układach przemysłowych. Produkcja przekładni z solidnymi korpusami zapewnia wysoką wytrzymałość konstrukcji przemysłowych oraz ich dużą żywotność.
Charakterystyka walcowo-stożkowych przekładni zębatych
Jako producent różnorodnych przekładni mechanicznych oferujemy niezawodne przekładnie stożkowo-walcowe o zębach prostych, które sprawdzą się nie tylko jako reduktory mechaniczne, lecz także jako przekładnie zwiększające prędkość obrotową. Przekładnie walcowo-stożkowe dostępne są w 11 rozmiarach. Każda przekładnia ma trzy stopnie przełożenia. Dzięki możliwości podłączenia przekładni serii DR zyskujemy możliwość dołożenia kolejnych stopni redukcji i co za tym idzie – uzyskania ekstremalnie wysokiego przełożenia zestawu. Przekładnie serii DK charakteryzują się bardzo cichą pracą i wysoką sprawnością na poziomie 95%.
Jeśli miasta takie jak Żary lub Nowa Sól są blisko Twojej lokalizacji, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy, że przekładnie mechaniczne, w tym wolnoobrotowa stożkowa spełnią Twoje oczekiwania!
- Wysoki maksymalny moment obrotowy
- Cicha praca
- Wysoka trwałość
- Długa żywotność
- Wysoka sprawność przekładni
Parametry techniczne
- Obroty wyjściowe n2 od 1,10 do 270 obr./min
- Moment obrotowy do 50000Nm
- Moc silnika P1: 0,12-200kW
wersje montażowe
DK
Przekładnia walcowo-stożkowa z wałem pełnym i mocowaniem łapowym.
DKAB
Przekładnia walcowo-stożkowa z wałem drążonym i mocowaniem łapowym.
DKA
Przekładnia walcowo-stożkowa z wałem drążonym.
DKF
Przekładnia walcowo-stożkowa z kołnierzem zdawczym B5 i wałem pełnym.
DKAF
Przekładnia walcowo-stożkowa z kołnierzem zdawczym B5 i wałem drążonym.
DKAZ
Przekładnia walcowo-stożkowa z kołnierzem zdawczym B14 i wałem drążonym.
DKAT
Przekładnia walcowo-stożkowa z ramieniem rekacyjnym i wałem drążonym.
Do pobrania
Zapytaj
o przekładnię
Nasi specjaliści zapewnią Państwu pełne wsparcie przy doborze przekładni i silników elektrycznych, oraz odpowiedzą na wszystkie pytania związane z naszą ofertą.